Här har vi en enkel folder från Riksbyggen som visar vem som ansvara för vad. Vad man ska tänka på som gäller i vår förening är att föreningen äger all mark som man som medlem får nyttjanderätt till. Väljer man att sätta upp staket eller häck tar man själv på sig ansvaret att sköta om grönytan innanför staketet plus att man själv måste trimma på både in och utsida av staketet/häcken.
Senaste inläggen
- Öppet hus i bastun 2026-06-03
- Insamling av grovsopor 2026-05-07
- Trädgårdsavfall 2026-04-03
- Bastun stänger för renovering 2026-02-06
- Dags att lämna in Motioner! 2026-01-16
- Översyn av Fjärrvärmeanläggningen 2026-01-03
- Miljörummen och Bastun 2025-12-10